JESTEŚ TUTAJ: USŁUGI INSTALACYJNE / Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Jeżeli Twoja firma potrzebuje sprawnej komunikacji w ramach jednego lub wielu oddziałów to idealnym rozwiązaniem jest instalacja centrali telefonicznej lub wdrożenie rozwiązania teleinformatycznego skrojonego na miarę Twoich potrzeb. Nasze centrale i rozwiązania telefoniczne podniosą jakość obsługi klienta do najwyższych standardów

Jak zwiększyć jakość telefonicznej obsługi klienta i usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami w Twojej firmie?

Dlaczego warto mieć w swojej firmie centralę telefoniczną?

Zbuduj profesjonalny wizerunek i uwiarygodnij swój biznes w oczach klienta-zainstaluj centralę telefoniczną.

Podajesz swój numer telefonu w reklamach? Ponad 30% połączeń do firm pozostaje bez odpowiedzi, a nawet bez oddzwonienia?

  • Dzięki centrali telefonicznej połączenie trafi do odpowiedniej osoby i zostanie zarejestrowane. Kompetentna osoba, przyjmie sprawę i zrobi dobre wrażenie. Nasze centrale telefoniczne umożliwią Ci sprawne, automatyczne kierowanie połączeń do właściwego działu, opiekuna klienta lub osoby mówiącej w określonym języku.
  • Dzięki oprogramowaniu CTI i CRM współpracującemu z telefonem i centralą telefoniczną, pracownik będzie mógł profesjonalnie i sprawnie obsłużyć klienta.
  • Idealnym rozwiązaniem jest integracja centrali telefonicznej i oprogramowania, które podniesie jakość obsługi Klienta do najwyższych standardów.
  • Troszczysz się o wysoką jakość świadczonych usług? Nasze centrale telefoniczne wyposażone są w wysokiej jakości systemy do rejestrowania treści rozmów. Nagrywanie rozmów telefonicznych to bezpieczeństwo, komfort i profesjonalizm. Ważne jest to szczególnie przy składaniu zleceń telefonicznych. Jeżeli rozmowa telefoniczna zostanie przez centralę nagrana to zawsze możesz do niej wrócić i sprawdzić jakie były ustalenia lub zamówienia. Oszczędzasz w ten sposób czas, pieniądze i poprawiasz wizerunek firmy.
  • Potrzebujesz w firmie centrum kontaktu z klientami? Kolejkowania połączeń, obsługi głosowej, statystyk odebranych i wykonanych połączeń? Nasze centrale telefoniczne i rozwiązania teleinformatyczne świetnie się do tego nadają. Zbuduj z nami Call Center! Jeżeli telefon jest ważnym ale nie jedynym medium do obsługi klienta to możemy rozszerzyć Twój system o funkcjonalności Contact Center takie jak: sms, czat, e-fax, e-mail.
  • Jesteś w ciągłym ruchu a chcesz być w stałym kontakcie z klientami? Podając Klientowi jeden numer do kontaktu możesz odbierać połączenie na telefonie stacjonarnym przy biurku lub na komórce

Jak bardzo takie usprawnienia wpłynęłyby na zadowolenie klientów z obsługi?

Kto stosuje centrale telefoniczne?

Zwróć uwagę, w jaki sposób przekierowują pomiędzy sobą połączenia pracownicy banków, telekomów, korporacji. Szanujące się firmy, które osiągnęły rynkowe sukcesy, korzystają z tych rozwiązań. Z naszą pomocą możesz zastosować takie rozwiązanie w swojej firmie!

Zatrudniasz wielu pracowników? Udostępnij im możliwość przekierowywania połączeń za pomocą uporządkowanych numerów wewnętrznych. Udostępnij im wewnętrzny czat za pomocą którego będą mogli dyskretnie konsultować się ze sobą podczas rozmowy telefonicznej z klientem.

Ile to właściwie kosztuje?

Centrala telefoniczna kojarzy się ze sprzętem istniejącym w dużych wiarygodnych instytucjach. Teleaudyt.pl, oferuje takie rozwiązanie już od 30 zł netto miesięcznie.

Co zyskasz wybierając centralę telefoniczną w Teleaudyt.pl

  • natychmiastową budowę profesjonalnego wizerunku dużej firmy
  • zwiększenie sprzedaży poprzez precyzyjne prowadzenie klienta przez proces zakupowy
  • poprawę jakości obsługi klienta dzięki funkcji przekazania połączenia do odpowiedniego działu lub specjalisty
  • szybszą komunikację na linii klient-firma
  • lepszą komunikację między pracownikami wewnątrz firmy, a dzięki temu
  • przyspieszenie pracy i ograniczenie błędów
  • zaprojektowaną pod Twoje indywidualne potrzeby centralę telefoniczną
  • wsparcie dla szerokiej gamy łączy telekomunikacyjnych: linie analogowe POTS, linie cyfrowe ISDN (BRA, PRA), linie GSM oraz VolP (SIP)
  • możliwość podłączenia różnych aparatów telefonicznych (analogowe przewodowe i bezprzewodowe, cyfrowe ISDN, systemowe i VolP)
  • mierzenie skuteczności swoich działań- w zależności od wybranego modelu, centrale posiadają, funkcję prowadzenia statystyk połączeń i nagrywania rozmów
  • centralę w formie abonamentu, dzięki czemu nawet rozbudowana centrala nie jest objęta amortyzacją, a ponadto kosztuje tyle ile przy jednorazowej inwestycji,
  • zakup centrali w formie abonamentu – nie martw się dodatkowymi urządzeniami w swojej firmie, po prostu skorzystać z centrali w chmurze, postaw telefony na biurkach i po prostu dzwoń,
  • możliwość zamówienia jak numerów z Polski, jaki i ze świata,
    koordynacja związaną z przeniesieniem numerów z Polski, jak i zagranicy.
  • doradztwo w zakresie planowania ruchu przychodzącego, dobrania numeracji i usług telekomunikacyjnych.

Jak przebiega instalacja centrali telefonicznej w firmie?

  • Twoja decyzja: “Tak, chcę podnieść jakość obsługi klienta oraz komunikację wewnątrz firmy”. Ten etap jest najważniejszy, ponieważ wszystkie czynności związane z instalacją centrali bierzemy na siebie, ale bez Twojej zgody nic nie możemy zrobić.
  • Projekt. Na tym etapie podczas konsultacji z Tobą, ustalamy priorytety. Projektujemy centralę specjalnie pod Twoje potrzeby i planujemy jak zaprogramować optymalnie numery wewnętrzne i powiadomienia głosowe.
  • Realizacja. To ostatni etap, w którym instalujemy nową centralę telefoniczną u Ciebie w firmie, przenosimy numery i dopinamy organizację infrastruktury telefonicznej na ostatni guzik. Od teraz, możesz obserwować, jak podnosi się jakość obsługi klientów oraz przepływ informacji w Twojej firmie.

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

  • Skorzystaj z bramofonu lub wideobramofonu zintegrowanego z Twoją centralą telefoniczną. 
W łatwy sposób dostrzeżesz wejścia osób postronnych na teren firmy. Możemy zaprogramować Twoją centralę tak, aby Twój telefon służył jako pilot do bramy. Wystarczy, że zadzwonisz na zaprogramowany numer lub wciśniesz klawisz w aparacie telefonicznym, aby otworzyć bramę.
  • Automatyzacja firmy w Twoim telefonie. Centrala może też służyć jako prosty system kontroli dostępu do Twojej firmy. Otwieraj drzwi do firmy za pomocą karty zbliżeniowej współpracującej 
z bramofonem sterującym drzwiami, bramką lub bramą.
  • Wykorzystaj możliwości centrali w projektowaniu inteligentnego budynku. Zintegrowane z centralą telefoniczną moduły przekaźników i sensorów, bramki GSM mogą sygnalizować stan sensorów na aparatach systemowych, wysyłać powiadomienia SMS na telefon lub sterować urządzeniami w twoim domu lub firmie. Dzięki centrali telefonicznej możesz w bardzo prosty sposób zrealizować powiadomienie o spadku temperatury w serwerowni lub z telefonu sterować urządzeniami lub je kontrolować.
  • Zainstaluj centralę w Hotelu i wykorzystaj jej możliwości w programie hotelowym lub gastronomicznym. Hotelowa centrala telefoniczna nie musi ograniczać swojej funkcjonalności wyłącznie do połączeń telefonicznych z recepcją czy barem. Nasze centrale możesz wykorzystać również do usługi budzenia, weryfikacji statusu pokoju (posprzątany / nie posprzątany) lub wielu innych nietypowych funkcji.
  • Masz pomysł ale nie wiesz jak go wdrożyć? Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia. Doradzimy Ci, dobierzemy odpowiednią centralę i sprzęt, wdrożymy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.