Centrala telefoniczna – sposób na sprawną komunikację w Twojej firmie.
Centralka telefoniczna to nowoczesny sposób na sprawną obsługę ruchu telefonicznego oraz usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Jest ona często niedoceniona przez firmy i właśnie dlatego stwierdziliśmy, że ten artykuł powinien wylądować na naszym blogu!
Dlaczego warto mieć w swojej firmie centralę telefoniczną?
- Dzięki centrali telefonicznej połączenie trafi do odpowiedniej osoby i zostanie zarejestrowane. Kompetentna osoba, przyjmie sprawę i zrobi dobre wrażenie. Centrale telefoniczne umożliwią Ci sprawne, automatyczne kierowanie połączeń do właściwego działu, opiekuna klienta lub osoby mówiącej w określonym języku.
- Dzięki oprogramowaniu CTI i CRM współpracującemu z telefonem i centralą telefoniczną, pracownik będzie mógł profesjonalnie i sprawnie obsłużyć klienta.
- Idealnym rozwiązaniem jest integracja centrali telefonicznej i oprogramowania, które podniesie jakość obsługi Klienta do najwyższych standardów.
- Troszczysz się o wysoką jakość świadczonych usług? Centrale telefoniczne wyposażone są w wysokiej jakości systemy do rejestrowania treści rozmów. Nagrywanie rozmów telefonicznych to bezpieczeństwo, komfort i profesjonalizm. Ważne jest to szczególnie przy składaniu zleceń telefonicznych. Jeżeli rozmowa telefoniczna zostanie przez centralę nagrana to zawsze możesz do niej wrócić i sprawdzić jakie były ustalenia lub zamówienia. Oszczędzasz w ten sposób czas, pieniądze i poprawiasz wizerunek firmy.
- Potrzebujesz w firmie centrum kontaktu z klientami? Kolejkowania połączeń, obsługi głosowej, statystyk odebranych i wykonanych połączeń? Centrale telefoniczne i rozwiązania teleinformatyczne świetnie się do tego nadają.
- Jesteś w ciągłym ruchu a chcesz być w stałym kontakcie z klientami? Podając Klientowi jeden numer do kontaktu możesz odbierać połączenie na telefonie stacjonarnym przy biurku lub na komórce.
Kto stosuje centrale telefoniczne?
Zwróć uwagę, w jaki sposób przekierowują pomiędzy sobą połączenia pracownicy banków, telekomów, korporacji. Szanujące się firmy, które osiągnęły rynkowe sukcesy, korzystają z tych rozwiązań. Nie masz nic na przeszkodzie, żeby też wdrożyć centrale telefoniczną.
Zatrudniasz wielu pracowników? Udostępnij im możliwość przekierowywania połączeń za pomocą uporządkowanych numerów wewnętrznych. Udostępnij im wewnętrzny czat, za pomocą którego będą mogli dyskretnie konsultować się ze sobą podczas rozmowy telefonicznej z klientem.
Ile kosztuje centrala telefoniczna?
Centralę telefoniczną można kupić jako urządzenie w firmie w formie zakupu jednorazowego lub rat. Alternatywnie centralę można wykupić w chmurze – wówczas miesięczny koszt waha się od 50 zł dla kilku telefonów (abonentów) w górę.
Co zyskasz wybierając centralę telefoniczną?
- zwiększenie sprzedaży poprzez precyzyjne prowadzenie klienta przez proces zakupowy
- poprawę jakości obsługi klienta dzięki funkcji przekazania połączenia do odpowiedniego działu lub specjalisty
- szybszą komunikację na linii klient-firma
- lepszą komunikację między pracownikami wewnątrz firmy, a dzięki temu przyspieszenie pracy i ograniczenie błędów
- możliwość podłączenia różnych aparatów telefonicznych (analogowe przewodowe i bezprzewodowe, cyfrowe ISDN, systemowe i VolP)
- mierzenie skuteczności swoich działań- w zależności od wybranego modelu, centrale posiadają, funkcję prowadzenia statystyk połączeń i nagrywania rozmów
- zakup centrali w formie abonamentu – nie martw się dodatkowymi urządzeniami w swojej firmie, po prostu skorzystaj z centrali w chmurze, postaw telefony na biurkach i po prostu dzwoń,
- możliwość zamówienia jak numerów z Polski, jak i ze świata
Jakie jeszcze funkcje posiadają centrale telefoniczne?
- Możliwość połączenia bramofonu lub wideobramofonu z Twoją centralą telefoniczną. W łatwy sposób dostrzeżesz wejścia osób postronnych na teren firmy. Integracja centrali w taki sposób, aby Twój telefon służył jako pilot do bramy.
- Automatyzacja firmy w Twoim telefonie. Centrala może też służyć jako prosty system kontroli dostępu do Twojej firmy. Otwieraj drzwi do firmy za pomocą karty zbliżeniowej współpracującej z bramofonem sterującym drzwiami, bramką lub bramą.
- Integracja centrali telefonicznej z modułami przekaźników i sensorów, bramkami GSM, które mogą sygnalizować stan sensorów na aparatach systemowych, wysyłać powiadomienia SMS na telefon lub sterować urządzeniami w twoim domu lub firmie. Dzięki centrali telefonicznej możesz w bardzo prosty sposób zrealizować powiadomienie o spadku temperatury w serwerowni lub z telefonu sterować urządzeniami lub je kontrolować.
- Duża funkcjonalność w zakładach hotelarskich i gastronomicznych. Hotelowa centrala telefoniczna nie musi ograniczać swojej funkcjonalności wyłącznie do połączeń telefonicznych z recepcją czy barem. Nasze centrale możesz wykorzystać również do usługi budzenia, weryfikacji statusu pokoju (posprzątany / nie posprzątany) lub wielu innych nietypowych funkcji.
- Wile innych dodatkowych funkcji